دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3
 
بازی های کامپیوتری
 
 
دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 12:32 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3

 دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3


دانلود رایگان در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
FileSonic,RapidShare
Command and Conquer 3: Tiberium Wars
+
Command and Conquer 3: Kane's Wrath
+
کرک جداگانه

دانلود در ادامه مطلب

پلتفورم :  pc
ژانر: استراتژی
تاریخ انتشار جهانی : 2007-2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2007-2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2007-2008
نوع  فایل : ریپک
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts Inc
مد بازی :
حمایت توسط : EA Los Angeles
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه تمامی نسخه های سری بازی های Command and Conquer 3 به صورت کاملا رایگان همراه با کرک جداگانه در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است . در این مجموعه  بازی های Command and Conquer 3: Tiberium Wars و نسخه الحاقی  Command and Conquer 3: Kane's Wrath جا داده شده است . همان طور که میدانید کمپانی ناشر بازی  Command and Conquer 3 کمپانی الکترونیک آرتز است که به جرات میتوانم بگویم حتی قبل از انتشار رسمی این بازی ، الکتروینک آرتز به انتخاب خود مطمئن بود . پیش بینی هایش درست بود و بعد از انتشار با استقبال بی نظیر جامعه گیم رو به رو شد ! درست در سال 2006 بود که EA اعلام کرد سری جدید بازی Command & Conquer را در دست ساخت دارد. این بازی سومین نسخه از این بازی بود و عنوان Tiberium wars را به خودش اختصاص داده بود. ابتدا کمی به گذشته این بازی می پردازیم و در ادامه به بررسی خود بازی خواهیم پرداخت. اولین سری C&C در سال 1995 تحت نظر WestWood ساخته شد و تقریبا می توان گفت که این بازی فاکتور های بازی های استراتژی را تعیین کرد و به فروش نسبتا خوبی دست یافت. عد از فروش خوب این بازی کمپانی EA شرکت Westwood را خریداری نمود و چندی بعد نیز با این شرکت قطع همکاری کرد ولی همچنان امتیاز ساخت و انتشار این بازی در اختیار EA بود. EA نیز 2 عنوان به نام های Tiberian Sun و Tiberian Sun Firestorm از سری Command & conquer را عرضه کرد. و حال EA سومین شماره ازCommand & Conquer را عرضه کرده است که به نوبه خود بازی موفقیت های سری های گذشته خود را همچنان حفظ کرد. داستان بازی همانطور که می دانید مربوط به عنصر Tiberium می شود. در سال های دور در آینده عنصر جدیدی به نام Tiberium بر روی کره زمین کشف می شود که می توان از آن انرژی های فراوانی به دست آورد و طبق سنت های قدیمی 2 نیروی خیر و شر برای بدست آوردن این عنصر رو در روی یکدیگر می ایستند و جنگ سختی میان این 2 گروه شروع می شود. نام گروه مثبت این بازی GDI و نام گروه منفی NOD می باشد. البته باید متذکر شویم که گروه سومی هم در بازی وجود دارد که این گروه متشکل از موجودات فضایی هستند که برای زندگی به Tiberium نیاز دارند و با توجه به پیدایش این عنصر بر روی زمین، این گروه به کره زمین حمله ور شدند تا به این عنصر دست پیدا کنند. شما می توانید با هر 3 گروه به بازی بپردازید. ولی قسمت اصلی Single Player بازی مربوط به گروه GDI می شود که شما در نقش یک فرمانده گروه GDI ظاهر می شوید و باید زمین را از نیرو های دشمن خالی کنید. یکی از نقطه ضعف های بازی، داستان بازی است. داستان بازی کمی سطحی به نظر می رسد و کشش مناسب برای ادامه بازی را ندارد. Command & Conquer 3 بدون شک یکی از بهترین های سبک استراتژی در سال 2007 است. با اینکه بازی نکات مثبت زیادی دارد ولی ساختار بازی کمی قدیمی به نظر می رسد با این حال جالب ترین قسمت های بازی میان پرده ها، Gamepaly و صدا گذاری بوده اند که البته در کنار این 3 مورد نباید از کنار مقدار هیجان بالای بازی هم به راحتی گذشت.در نهایت اگر بخواهم این بازی را در یک جمله خلاصه کنم باید بگویم ، ژنرال 3 ، جنگ های ناتمام و حماسه آفرین برای کسب عنصر Tiberium ، در قالب یک بازی چند رسانه ای !
دانلود رایگان بازی Command and Conquer 3: Complete Editionبه همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....


براي خرید بازی ژنرال Command and Conquer 3 در 3 دي وي دي   به قیمت 8000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif



قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.


راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید
 


راهنمای نصب بازی Command and Conquer 3 :

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .

دانلود جداگانه ی کرک بازی  Command and Conquer 3 :

دانلود

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif
لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

دانلود قسمت 1 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 4 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 5 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 6 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 7 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 8 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 9 از لینک کمکی:  RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 10 از لینک کمکی:RapidShare | FileSonic
دانلود قسمت 11 از لینک کمکی:RapidShare | FileSonic


 دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3  دانلود رایگان بازی ژنرال Command and Conquer 3

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های کامپیوتری و آدرس geme1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 242568
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1